Mirco Patarini – italų akordeonistas gimęs 1966m. Italijoje Spoleto mieste.
Muzikos pradėjo mokintis 1978m. Spoleto muzikos mokykloje. Tuo metu Italijos konservatorijoje akordeonas dar nebuvo įtrauktas į studijuojamų dalykų sąrašą.
1980m. Patarini pradėjo groti rinktinių bosų akordeonu ir jau 1981m. Castelfidardo rengiamoje atrankoje užėmė 1 vietą, kuri jam suteikė galimybę dalyvauti 30-ajame akordeono muzikos čempionate „Trophee Mondiale“, kur jis buvo jauniausias dalyvis.
1983 – 1985m. jis laimėjo dar 3 Italijos atrankas. Tuomet galėjo dalyvauti „Trophee Mondiale“ (Venesueloje), „Caldas de Rahina“ (Portugalijoje) ir galiausiai „La Caux-de-Fonds“ (Šveicarijoje), kur iškovojo 1 vietą ir pasaulio čempiono titulą (Mirco buvo 18 metų)!
1988m. Mirco Patarini pradėjo bendradarbiauti su firma „Farfisa-Bontempi“ kaip patarėjas muzikiniais klausimais. Čia jis pradėjo savo pažintį su elektroninės muzikos pasauliu. Tuo pačiu metu Mirco pradėjo bendradarbiavimą ir su kita firma „Menghini“ – organizacija, kuri sukonstravo garsius „Scandalli“, „Paolo Soprani“ ir „Menghini“ akordeonus. Šios bendrystės paskirtis buvo naujų muzikos instrumentų plėtojimo galimybės bei garso kokybės ir mechaninio instrumento darbo priežiūra. Šiuo metu jis yra „Menghini“ firmos prezidentas.
Nuo 1988m. jo kaip koncertuojančio atlikėjo veikla persikeitė iš klasikinio repertuaro atlikėjo į moderniosios muzikos.
Dabar jis groja Italijoje ir daugelyje kitų pasaulio šalių Vokietijoje, Šveicarijoje, Nyderlanduose, Ispanijoje, Didžiojoje Britanijoje, Egipte, Brazilijoje, JAV, Rusijoje, Norvegijoje ir t.t.
Mirco Patarini: „Asmeniškai man atlikėjas yra tas, kuris sugeba perteikti kitiems emocines aukštumas, kurių dėka jo talentas nuolatos auga. Šia prasme aš tikiu, jog muzika yra virš kitų menų, nes ji yra vienintelė, kuri sujungia atlikėją ir klausytoją į laikiną ir nepakartojamą emocinį bendravimą, kuris trunka tiek, kiek trunka koncertas. Dėl šios priežasties aš nemėgstu įrašinėti garso ir vaizdo įrašų. Aš suvokiu juos kaip dokumentus, bet ne kaip darbus, pagal kuriuos būtų galima vertinti atlikėjo talentą.“