Elsbeth Moser – Šveicarijoje Berno mieste gimusi bajanistė. Ji laikoma viena ryškiausių atlikėjų, grojančių šiuo instrumentu. Ji studijavo Berne ir Trosingene Vokietijoje. 1983m. buvo paskirta dėstyti akordeoną Hanoverio muzikos ir teatro akademijoje. Nuo 1998m. Elsbeth yra Kinijos Tianjingo ir Šanchajaus muzikos konservatorijų bei Pulos universiteto Kroatijoje garbės profesorė.
Elsbeth Moser yra pelniusi nemažai apdovanojimų (pirmosios vietos Evian (1969) ir Annemasse (1972) ir t.t.) ir Vokietijos prezidento buvo už tai apdovanota aukščiausiu pilietiškosios garbės titulu už muzikinę veiklą.
Moser tarptautinė karjera suklestėjo, kai Gidonas Kremeris pakvietė ją kartu su Davidu Geringu ir Deutsche Kammerphilharmonie Bremen orkestru diriguojamu Mario Venzago atlikti ir irašyti Sofijos Gubaidulinos kūrinį „Septyni paskutiniai žodžiai“ („The Seven Last Words“).
Kamerinės muzikos pasirodymuose Elsbeth bendradarbiauja su tokiais muzikantais kaip Maria Kliegel, Karine Georgian, Heinrich Schiff ir Boris Pergamenchikov. Ji koncertuoja su įvairiais orkestrais tarp kurių yra ir Kremerata Baltica, Ciuricho, Europos, Lietuvos, Miuncheno kameriniai orkestrai. Moser yra dažnas svečias įvairių Europos festivalių scenose. Koncertiniai turai ją ir jos ilgametį dueto partnerį Nicolas Altstaedt neretai nukelia į tolimas vietas. Pavyzdžiui 2002m. turas nusidriekė nuo Bagdado iki Kairo.
Tačiau šis violončelės (Nicolas Altstaedt) ir bajano (Elsbeth Moser) duetas turi parengęs ir kitokią muzikinę kelionę aplink pasaulį. Išleistame jų diske „Vuelta al Mundo“ (2008m.), šie du muzikantai kartu su klausytojais nusikelia į tamsiuosius Buenos Airių užkampius, žvelgia į neblėstantį Brazilijos vakaro dangų ir galiausiai jį palydi skambant gruzinų liaudies šokiui.